14 mars 2009

Tumör?

Jag gjorde de igen! Känns som att när helgen kommer slutar bloggen uppdatera.
Men igår hade jag faktiskt en bra ursäkt. Jag hade världens huvudvärk. De var den värsta jag haft tror jag. Allvarligt talat börjar tumör tankar flyga runt i huvudet. Jag tvingade mig att se hela Let's Dance sen jävlar var de bums i säng. Sen vakna lillan efter 4 och var vaken till strax innan 6 sen somna vi om till 9. Jag orkar inte gå upp kl 4 på nätterna längre! Jag blir helt slut. Min huvudvärk är inte heller borta. Den ligger där bak o gömmer sig om jag tänker på den kommer den tillbaka. Värktabletter har vi inte heller hemma. Vi har tömt varenda låda, necessär och handväska. Vi har bokstavligen letat igenom hela lägenheten och de finns ingenting. Eller jo de finns dextrofen men de hjälper inte mot huvudvärk, har redan kollat. Om vi hade haft pengar hade alvedon varit högsta prioritet nu! Nu ångrar man sig de gånger man bara tagit en eller två alvedon utan orsak!

Inga kommentarer: