27 mars 2009

1000 grejjer

Jag är så stressad! Jag har hur mycket som helst att göra. I helgen måste jag o M måla vardagsrummet. Mamma kommer o hämtar lillan vid 5 så då ska vi sätta i gång. Vi måste göra de nu för han som ska komma och sätta upp tapeterna har bara den veckan på sig sen har han fullt upp. Och vi måste passa på nu när mamma är hemma så hon kan ha lillan så hon inte inandas all damm från slipningen och måla färgen! Sen har vi möhippan som bara går åt helvete! I går blev klänningen o skorna klara för bröllopet i allafall men nu är de istället möhippan som bara inte funkar. Men har fixat så mycket jag kan med de i dag.

En av mina kompisar fick en son för mer än 1 vecka sen o han ligger i kuvös på iva, tillståndet har varit jätte kritiskt. Jag har inte ens hunnit ringt henne och kollat hur han mår!! Jag har sjukt mycket skuldkänslor för de här. Men jag har bara så mycket o göra o i mina tankar nu. Sen allt som händer med soc och polisanmälan.

Nu kom M hem med måla färgen så nu har jag inte tid mer..
Men efter dagen är slut ska jag ha ringt min kompis!
Allt annat måste är redan gjort!

Inga kommentarer: