02 mars 2009

Fiona tapet

Jag har varit i två butiker och kommit fram till att de är Fiona jag vill ha på tapeterna Men exakt vilken vet jag inte än. M följde bara med till första butiken sen skulle han iväg på cra behandling. Världen är verkligen hur lite som helst! När jag var på väg till flugger så stötte jag på en av mina ingifta bröder! Han bor också på Kungsholmen men vi träffas kanske 3 gånger per år. Sen när jag var på väg ur flugger stötte jag på mitt ex's kusin som jag inte sett på flera år åsså kommer jag gåendes med en barnvagn!
Hur som helst så har jag ett Hmm om vad jag vill ha på väggen men jag vill ha M's åsikt också fast de är jag som får välja helt själv. Jag vill ha nr 321105 men hitta tyvärr ingen bild på nätet, helt sjukt egentligen.

Nu har jag gjort ett nytt försök med Solskensbullarna. Jag har ingen mjölk hemma så jag tog vatten i stället sen kom jag på att jag måste ju ha mjölk för att blanda vaniljkrämen. Nu sitter jag bara o hoppas M hör av sig så jag kan skicka honom o handla mjölk tills när de är dags för fyllningen.

Inga kommentarer: