04 mars 2009

Bajssnack!

Nu sitter jag hemma och är jätte nervös. Ikväll ska jag på ett Co-anon möte och innan ska jag möta upp hon som tipsade mig om detta. Jag vet inte riktigt varför jag är så nervös jag har ju varit på ett al-anon möte eller om det är att jag ska möta upp en läsare. Men jag vet inte hur länge eller ofta hon läser.

M gjorde jätte goda hamburgare nyss. Älskar hemmagjorda hamburgare!

Okej, jag skriver även som en små barnsförälder så nu lite bajs snack!
Lillan har inte bajsat på 3 dagar nu, hon har fått katrinplommon så i kväll väntas de storbrak! M tycker att de här är jätte jobbigt! Sist jag var borta hos en kompis hade hon bajsat ner hela sig och han satt faktiskt och spydde samtidigt som han tvättade och bytte på henne. Han sitter o har magmassage med henne nu och ber att hon ska hinna bajsa innan jag går.

Inga kommentarer: