26 mars 2009

A day in Farsta

Inlägget fick dröja ända fram tills nu. Jag åkte 9 i morse och kom hem 15:30. Hel dag. När jag kom hem blev jag bara off och la mig i sängen o sov 1,5 timme tills M väckte mig lite snällt och frågade om jag kunde gå upp.

I dag i allafall var vi först hos tandhygenisten och fick lära oss om tänder, borstning och att de inte ska dricka eller äta annat än vatten mellan måltiderna. Jag jobbar faktiskt som uska och har borstat en och annan tand på främlingar och vet även mycket om tandhygien. Men i allafall så lärde man sig väl något nytt. Fick en tandborste i allafall.

Sen blev de tunnelbane färd ända ut till högdalen för att sedan ta en buss till farsta. Fråga inte!
Onödigt ja vet men hade tid över o Christine var sen. Vi köpte i allafall brudtärnings klänningen! En jätte fin orange-röd-rosa(?) färgad. Jag har ingen aning om vad färgen heter men den var jätte fin. Inhandlade även ett par nya svarta pumps som jag ska ha till bröllopet men även på lördag! (Sorry Christine, men jag måste gå in dom!) Hahhaa.. Bortförklaring!

Orkar jag nämna att M kom hem med röda ögon? Neh..
Jag tror inte han flummat och han har sagt att han inte gjort de.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men!!! okeej då, och ja, det är en ren bortförklaring! haha