16 mars 2009

Kommentar "Jofre"

sofie sa...
såg det jag med! höll på att störa ihjäl mig på honom, haha, han är nog den mest media-kåta person jag sett sedan bigbrother !

bra att du skriver denna blogg! du hjälper inte bara dig själv utan även andra, och det är riktigt starkt av dig att du vågar!lycka till med allting!kram på dig!


Hej Sofie! Jag måste börja med och tacka så otroligt mycket! Dina ord värmde verkligen! Det är just därför jag skriver. Jag är inte den enda som går igenom de här och jag tänker inte vara tyst och skämmas. Jag vill kunna hjälpa andra som går igenom samma sak. För på något sätt hjälper de att veta att man inte är själv. Jag försöker vara så ärlig som möjligt med hur jag reagerar som medberoende just för att anhöriga ska kunna känna igen sig och veta att det är normalt att reagera som ett psykfall i vissa situationer. Jag uppmanar alla som har det jobbigt att börja skriva för det hjälper. Man kan göra precis som jag, vara anonym. Det finns ingen som säger att man måste lägga ut sig själv. Tack så jätte mycket! Stora Kramar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mandy sluta aldrig skriva. Jag läser din blogg dagligen och du är så otroligt stark. Du ger oss andra hopp!

/Linn