12 mars 2009

PMS

Premenstruellt syndrom
"Samlingsbegrepp för olika typer av fysiska och/eller psykiska besvär under förstadiet till mensen."

Jaha, M kallar mig pms. Igår hade jag sjuka gravings efter choklad och bakelser, i natt vakna jag upp o var fly förbannad för att lillan inte ville sova och i morse var de ännu värre för att M inte lät mig sova. Jag ska till lägga att jag grät och prata om att jag o M kanske borde göra slut för att till friskna ifrån varandra. Bara pms snack och pms tårar. Jag hatar att jag ska vara sånt här mensbarn! Jag tror nästan att de har blivit värre efter graviditeten. Kanske?

Nu är M på möte på frivården. Han ska be om en ny kontaktperson. De skulle tydligen ha haft en möte i tisdags som hans kontaktperson inte ens hade sagt till om. Senare i dag är mötet med soc. Får se hur de går...

Inga kommentarer: