24 mars 2009

240309

Tillbaka till verkligheten och vardagen.
M tog lillan i morse så jag fick sovmorgon till 8. Kändes lyxigt. Förmiddagen har jag inte gjort mycket annat än tvättat o städat. Såg ut som ett bomb nerslag här hemma. Vi hade redan massa tvätt hemma i tvättkorgen sen har ju både jag o M har ju varit bortresta så då blev de ännu mer tvätt sen är M och packar ut allt han har på boendet så de blir ännu mer tvätt och ännu mer grejjer.

Solen skiner och jag vill och tänker inte sitta hemma hela dagen! Dagens plan är att gå o hämta ut post. Jag har fått 2 avi som ska hämtas ut. Tyvärr inga överraskningar utan vet att den ena är dvd filmer och den andra är receptbok eller något sånt.

Varför dessa jävla 0 grader?!
VÅR TACK!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken skön dag!! Ironiskt!!! Haha hoppas ni fick det fint! Pusss///Christine

Mandy sa...

Hahaha! Neeh, fan.. Tvätta, tvätta o tvätta är de enda som dagen har bjudit på! =/
Men på torsdag! =)
M har lillan så de blir bara du o jag! Skönt, BF (barnledig!)

Anonym sa...

vad kul! Vilken tid ska vi träffas???
Pusss