26 mars 2009

Bloggare

Fan va less jag blir!
Här sitter jag o hittar massa bloggar och andra anhöriga till drogmissbrukare. Jag hittar en hur intressant blogg som helst om en kvinna som är tillsammans med en heroinist hon hade bloggat sen 2006 och i hennes sista inlägg hade de kommit hem från semester, han var drogfri eller gick på metadon och hon väntade barn. Detta var i april 2007! Ooh! Hallåå? Vad har hänt sen dess? Uppdatering tack!! Varför är de alltid så?

Jag hitta världes mest intressantaste blogg förut skriven av en heroinist Han skrev hur han hade världens at och hur han skulle kämpa att bli drogfri. Hans fru visste inte något om hans missbruk. Men självklart var den också skriven för 1 år sen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om man verkligen fastnar för en blogg, så är det ju självklart att det är irriterande att man inte kan få uppföljning!

Mandy sa...

Ja, verkligen! Och för mig händer de allt för ofta!!