25 mars 2009

Stor handlat

Då har vi kommit hem. De blev inge Co-anon möte för mig igen! Mamma ringde vid 6 och sa att vi fick låna bilen så vi har åkt och stor handlat i stället. Hur mycket mat som helst! Nu är hela förrådet fullt o vi har basvaror till månader framåt känns det som. Sånna här saker få mig må hur bra som helst! Om kylskåpet är fullt och lägenheten städad då kan inte jag må dåligt! Jag har precis lastat in all mat och tagit undan allt. Jag är helt slut!
Vi passa även på o handla spackel för i helgen ska mamma ha lillan så ska vi börja med spacklingen och slipningen i helgen. Vi har fortfarande inte bestämt oss för vilken fondvägg. Men de blir nån av fiona serien.

Lillan hade varit helt hysterisk och letat efter mig när vi var borta. Mamma hade ändå fått henne somna och jag känner mig absolut inte orolig när mormor har henne. Men de är så jobbigt att hon ska ha sån seperations ångest och måste vara hos mig hela tiden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mandy, har gått lite i dina fotspår och startat en blogg om mitt medberoende och de jag varit med om, kolla gärna in och länka gärna om du känner för det.

http://osynligafasaden.blogg.se

Kram Frugish

Mandy sa...

Hej Frugish!
Så fort jag kommer hem i kväll ska jag läsa din blogg! Som jag skrivit tidigare så uppmanar jag alla att skriva för de hjälper! Så jag är glad att du har gjort som jag!

Kramar!