02 mars 2009

TIPS!

Tack snälla Lisa för tipset!
Som jag har skrivit förut om alla Al-anon, Nar-anon, så de är de inget som har passat in på mig då al-anon är mest inom alkoholmissbruk och Nar-anon finns inte ens i sthlm! Men nu har jag fått ett tips om Co-anon och jag ska faktiskt gå på ett möte i veckan! Jag har hört om dom innan men tänkt på att M's huvud drog alltid har varit amfetamin men han har hållt på med kokain i över 2 år. Co-anon är för vänner och familj till kokain beroende.
Så nu ska jag ge Co-anon ett försök.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så lite så!
Jag är bara glad om jag kan hjälpa.
Jag kommer att gå på mötet nu på onsdag 4/3. Hoppas att vi ses då.
Vill du så kan du skicka ett mail till kontakt.coanon@hotmail.com så kan jag maila tillbaka mitt telefonnummer därifrån om du vill.
/Lisa