21 mars 2009

TACK!

Jag gör allt för att inte tänka på de som hänt.
Jag vill inte låta de förstöra min ledighet här.
Som sagt är jag omringad av människor som inte vet något. Inget om M's missbruk eller om de problemen vi har haft. Jag träffar de alltför sällan för att de ska behöva oroa sig om mig o lillan. M sköter sig. Han har de jätte mysigt hos sin syster. Han är i södra Sverige och jag är i norra Sverige. Jätte kul när det känns som att man har en kris. Förra inlägget blev kanske lite väl aggressivt skrivet men de var exakt så jag kände och de var de jag behövde få ur mig. Så fort jag hade skrivit de kunde jag på något sätt lämna de bakom mig. Jag försöker att må bra här och bara vara med släkten. När jag kommer tillbaka till Sthlm då får jag ta tag i de som hänt. Inte nu. De är svårt men jag orkar inte gå runt o må dåligt längre. Jag orkar inte oroa mig och tänka på allt som kommer hända. Jag får ta de då.

Tack alla för erat stöd!
(IRONISKT OM NI INTE FATTA!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Till er alla som läser denna blogg...Sluta att kika in utan att lämna några kommentarer! Inlägg som handlar om annat än Mandys och M´s problem är tydligen väldigt roliga att kommentera, men när det är inlägg som är betydelsefulla och handlar om kampen, då är det helt plötsligt roligare att gotta sig i andras smärta, istället för att peppa!
Gumman du vet att jag alltid finns där för er..Längtar tills att ni får det bra!'
Kärlek från den som vill ha dig som brudtärna!!!!

Anonym sa...

Ååh! Hjärtat!! Du är bara för underbar!! Jag förstår vad du menar! Vi diskuterade ju de igår! Men nu har i allafall ETT pepp inlägg kommit! =)
TACK SNYGGING!!

Puss Pusss!
/MANDY