01 mars 2009

Bråk

Igår var vi som sagt hos farmor och var på piratkalas. Lillans kusin fyllde 3 år. De var jätte kul o trevligt. Åkte tidigt på morgonen och kom hem helt slut. Jag orkade inte skrivia något. De blev matlagning sedan soffpotatis.

Jag tänker endas berätta början på de hela då slutet inte har hänt än.
Igår såg jag att M hade fått 2 sms. Han låg o halvsov i soffan. Så jag sa de till honom samtidigt som jag tog upp telefonen och han for upp och försökte dra ifrån mig mobilen. Precis som han har något o dölja som att det var något jag inte fick se. Blev en jävla tjaffs o lillan vakna. Vilket kanske var tur för jag sa att vi tar de här när hon har somnat o under den tiden hade båda lugnat ner oss. Men ändå, jag läste smsen o de var från hans pundar kompis som var påtänd o skrev att han käka paprika typ. Inge viktigt men jag blir ändå förbannad på att han har kontakt med honom. Men jag fattar inte varför han reagerade som han gjorde. Som jag skrev innan så har slutet på de hela inte hänt än. Vakna upp i morse o samma tjaffs. Förlovningsringarna blev kastade och ligger nu på varsitt bord..

Inga kommentarer: