30 mars 2009

Flugger

Idag blir det flugger som gäller och vi åker inte därifrån utan tapet!
Så idag ska fondväggen bestämmas!
Jag är fast besluten att det ska bli en fiona tapet men när jag står där kommer jag säkert ha 10 olika som jag ska ha sen när jag måste välja 1 så är det fel på alla. Beslut ångest? Tur att M är med! Fast han säger inte så mycket mer än att det är mitt val.
De är det enda måste jag har idag. Denna vecka ska bli mycket lugnare än förra!

För er som undrar hur de går med soc. Så är de inga uppdateringar. Mer än när hon ringde M och sa att han var polisanmäld sa hon att det var 17.000 som skulle betalas men idag fick vi en faktura på 4000. Förhoppningsvis har hon fattat att hon gjort fel och i allafall ger oss en chans och betalar tillbaka. Men mina önskningar går längre än de: Sparka fittan!! Att hon ska få jobba med människor som ber om hjälp är helt sjukt. Hon sparkar ju på dom som ligger! Vi väntar även på ett möte med hennes chef och alla våra handläggare ska vara med. Så de har dragits igång stort här. Vilket är bra!

Inga kommentarer: