03 mars 2009

Min fondvägg!

Jag är så förskyld att jag inte vet var jag ska ta vägen! Jag kan inte längre andas med näsan. Maten smakar ingenting, eller jo, lite vitlök de är de enda. Jag hatar o vara förskyld. Jag tror jag blir lite som en man att man blir dödssjuk och håller på och dör o alla speciellt M ska uppvakta mig.


Nu har vi iallafall bestämt oss. Eller jag har bestämt mig, M säger inte så mycke mer än att jag får bestämma. Vi har hittat tapeten. Eller jag gjorde de för länge sen och har haft den i tankarna hela tiden men har varit öppen för förslag. Men nu är de fast stället! Den är svart med silvriga blommönster och rosa blommor typ! Den här gången tog jag faktiskt med kameran så nu ska jag ladda upp kort! Så ska ni få se! Kolla vad jag är duktig! Visst är den cool!? Den bara skriker My Name! Den ska jag ha!




På en helvägg blir de så här (nere ifrån dårå):

.
.
.
.
.
.
.
.
Ärliga kommentarer nu angående mitt val av tapet!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är skeptisk och tror den är för skrikig! Jag älskar dig! Puss

Anonym sa...

COOOL!!!!

Anonym sa...

Den var ball! /Christine

Anonym sa...

Den var snygg men tror du inte att du kommer tröttna?
KRAM