07 mars 2009

Barnledig

Igår blev det bara ett inlägg. Anledningen är att de har varit rätt tufft här hemma. Lillan är sjuk. Hon har feber och hostar jätte mycket, o snorar ännu mer. Natten har varit ett helvete igen känns de som. Jag har i stortsätt varit vaken till kl 5 då M gick upp och tog henne. Hon sover men blir väckt hela tiden pga hostan och snoret. Hon vill suga på nappen men näsan är för täppt så de går inte så bra. I allafall fick jag sova från 5 till 9 då var d M's tur och få sova.
Tuffa tider känns de som.

Nu har i allafall mormor kommit och hämtat lillan. Hon misstycker inte de minsta och få ta hand om ett sjukt barnbarn. Jag har varnat henne att det finns en stor risk att hon inte kommer få någon sömn i natt.

Nu sitter i allafall jag o M ensamma i soffan o bara myser. Lillan har varit borta kanske 10 min och de känns redan hur tomt som helst! Jag saknar henne massor!
Kvällens planer är i allafall en middag på restaurang. Vi har fått låna pengar av mamma, man måste passa på nu när man är barnledig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en jätte mysig kväll!
kramar