09 mars 2009

Rättegång

Idag kom det post från Solna Tingsrätt. M har blivit stämd och ska ha en rätte gång i maj. Jag blir så förbannad för den här rättegången skulle ha bakas in i rättegången han hade i november! Då han blev dömd för behandling och skyddstillsyn. Nu är jag hur rädd som helst att han ska få nå värre. De M blev dömd för i november hände 6 månader efter de som han nu ska bli dömd för. Jävla sthlms poliser som ska dra ut på allt så jävla mycket! Jag anser att de är deras fel att den här rättegången inte har bakas in i förra. För om man väntar på flera domar så bakar dom in alla åtalspunkter i en rättegång! Har inte sthlm polisen förstått de än?!

Droger går hand i hand med kriminallitet.
Så jag är väl en Anhörig till kriminell också!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan, hamnade på din blogg och jag (29) är lite i samma sits som dig. Har två barn sen tidigare och är/var gift med min man (26år) som är missbrukare och inne på hem för andra gången. Ni ligger vi i skilsmässa på hans begäran. Tror jag kommer vara inne och läsa en del och vem vet, kanske jag lär mig nått av dig. Kram C