24 mars 2009

Psyk test

M hitta en hemsida Psykologi test där man kan göra alla möjliga test.
Svaret blev att jag lider av:
  • Generell Ångest
  • Panikångest
  • Borderline
  • Paranoid "Dina höga svars poäng indikerar att du mycket troligen lider av paranoia"
  • Självkänsla Men endas på vissa områden.
  • Tvångssyndrom
  • Depression
  • Sjukligt svartsjuk
  • PMDD /PMS

Ja, vi slutar där. Vill inte göra mer tester.
M sitter nu brevid mig o bara säger "Älskling, du borde söka hjälp" med glimten i ögat.
Han tycker inte att jag är ett sånt stort psykfall i allafall.
De flesta sjukdomarna visste jag ju. Ångest, panikångest, depression har jag redan diagnos på och både tvångssyndrom och paranoia vet jag att jag kan han vissa likheter. Men att de blev så mycket man lider av? Men man får väl ta de med en nypa salt. SÅ SJUK ÄR JAG INTE! Jag har bara lite svårt med psyket o hör demoner! *asg*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mandy!jag lider av typ allt....hahaha
du behöver inte vara orolig! pusss

Mandy sa...

Hahah! Jag är inte ensam då!! =D
Gjorde du alla test?

Anonym sa...

nästan, orkade inte mer, man blir ju knäpp av att sitta med det där!

Anonym sa...

Jag lider av alla dina ovanst[ende plus Bdd, Bullimi, och Ortorexi s[ du beh;ver inte vara orolig!
Kram