29 mars 2009

Inflyttningsfesten

Jag har egentligen ingen blogg lust med vet att nu är nästan den enda tiden jag kommer få att blogga.

Kvällen igår var riktigt kul! Jag kände ingen mer än värdarna och en till vän som har suttit inne 2 år som jag säkert inte har sett på 3 år nästan. Detta är även en mycket nära kompis. Det var riktigt kul o träffa honom! Men sen fanns det några stycken som jag träffat förut. Det var ganska många på festen. Jag dansa salsa, marenge och massa annat. De var faktiskt skit kul. Jag har inte dansat de på jätte länge! Men man kunde fortfarande grunden och följde bara med o snurra runt. De blev nog lite för mycket alkohol för min del. Cider, bål och de värsta tequlia! Jag var inte hemma förrän 5! När vi kom till tuben så hade tåget precis gått så jag o en kompis fick vänta 22 min ute i kylan! När jag kom hem deckade jag korsat över sängen. Sen på morgonen fick jag lillan klättrandets på mig. Eller morgonen var de nog inte.. En timme efter jag kom hem var de!

Nu har i allafall mamma hämtat lillan så jag o M har sovit o bara degat. M har även städat i vardagsrummet och soffan är på sin plats och de är dammsugits. Så nu är de bara inredningen som ska fixas.

Inga kommentarer: