05 mars 2009

Pundar Peter

Lillan sover inte så sammanfattar vad som hände i natt kort.

Kl 4:00 ringde M's mobil. De var ett nummer han inte kände igen. Han klickade bort de. Jag frågade självklart. Vem fan ringer kl 4 på natten? M frågade om jag ville ringa upp o kolla. Först sa jag nej men M sa att jag fick göra de om jag ville. Så självklart ringer jag upp.
Ja, Pundar Peter utifrån Hässelby! Jag tänker fan i mig inte hålla käften om vem du är!
Han ringde kl 4 på natten för att säga till M att deras gemensamma kompis har åkt in. Vilket vi redan visste. Mitt svar var OCH?! Sen blev jag kallad både hora och fitta innan jag la på. Eller jag han skrika tillbaka en massa. Lillan vaknar självklart.
Jag är inte sur på M, inte alls. Jag är mest arg på mig själv att jag ringde upp. Varför? Varför skulle jag ringa? Denna Peter är en helt bränd människa som inte verkar fatta att M inte knarkar mer vilket betyder att han sover på nätterna och sedan har han ett barn! Vilket han vet! M säger att han inte alls har någon kontakt med han och de tror jag faktiskt på. Nu har M suttit på sitt hem och snackat med sin "bästis" om att åka och göra något åt de här. För ingen kallar mig hora. Men de är bara onödigt. Jag vill inte att han ska göra något även om jag vill att denna Peter ska få en kniv uppkörd i analen. Så är de inte värt de!

Inga kommentarer: