12 mars 2009

Kvällen

Oh, min kväll har inte blivit som jag hoppats!
På förmiddagen kom en jätte gammal kompis som jag inte träffat sen dopet! Självklart hade hon med sig chips! Så typsikt när man måste gå ner typ 20 kg känns det som. Men de var jätte mysigt o kul. Prata om allt o inget.
M's syster ringde och ville bara säga hej och ringa och säga att hon tänker på oss. Hur gulligt som helst! Sen pratade jag med mamma och nu är det spikat att jag åker till norrland nästa vecka. Måste upp o träffa släkten. Inget är dock bokat ännu. Måste vänta till pengar kommer från försäkringskassan.
Helt plötsligt så där fick jag för mig att nu måste lillan bada! Har ju skjutit på det nu när hon varit sjuk. Kanske inte var den bästa idén nu när man är själv och inte har något tålamod alls. Jag blev dyngblöt, toaletten är översvämmad men lillan lycklig. Självklart är hon så upp jagad efter allt lekande i badbaljan att hon inte somnar efter vällingen men när hon väl gör de ringer M på mobilen och hon vaknar av ringsignalen.
Så min middag blev inte förrän 21:30. Hela Criminal minds avsnittet gick åt helvete då jag hade tusen grejjer o göra.
Och nu känner jag mig bara allmänt pisss!

Varför satt jag på debatt på svt?!? Jag blir alltid lika förbannad när jag kollar på de här programmet. Näh, nu tänker jag inte ens kolla på de.. Förskola.. Neeh.. vill inte veta vad de diskuterar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe räkna till 10 så blir det kanske bättre *smile*

Mandy sa...

Ja! Jag måste nästan börja med de! =P