08 mars 2009

Möhipps Möte

Då har jag äntligen fått henne i säng utan att väcka henne. Eller man får väl se hur lång tid de tar innan hon börjar gny igen.

Idag i allafall skulle vi ha haft möhipps möte. Jag o Tindra skulle ju hålla grejjen och 3 till hade sagt att de skulle komma vilket de inte gjorde. Ingen av dom! Hur som helst så har de gått så långt så att själva bruden har blivit alldeles för inblandad! Av alla som ska med på möhippan är de nästan alla som inte känner någon annan än bruden. Och bara för de verkar de som att det är jobbigt att engagera sig. Både jag o Tindra var så jävla less på hela skiten så vi åkte hem till bruden och planerade lite tillsammans med henne. Jag kan faktiskt skriva nu när hon vet att vi ska fira hennes möhippa på en kryssning! Vi ska ha en massa aktiviteter och lekar. Kommer bli hur roligt som helst. Men dessa aktiviteter och lekar kommer hon inte få reda på vad de är.

De värsta jag vet är människor som säger att de kommer sen skitar helt enkelt i och dyka upp! Eller asså jag har aldrig ens lagt ner tanken att de ska finnas såna människor. Jag har aldrig varit med om att någon sagt att de ska komma sen inte gör de. Nu är de inte mina kompisar som de handlar om. Men även om man inte känner de andra som ska vara med på möhippan så borde man ju ändå ha samma intresse: Se till att Christine får den möhippa hon vill ha!

Inga kommentarer: