02 januari 2009

Yrrol

Jag glömde berätta!! I onsdags asså på nyårsafton gick yrrol på tv4 film! Självklart måste jag o M se "Jag har ätit pannkaka!" så vi låter den gå på tvn o dum som jag är hade jag satt timer så tvn byter kanal till 1an tror jag de var där de sände live från solliden.
Ja, så man kan hålla koll på nedräkningen..
Och exakt när de blinda paret, ni vet zigenaren o rassen, går in i TV butiken för att köpa tv då den där killen kommer o säger de så byts kanalen!! Asså huuuuur kommer de sig att just 2 sekunder innan de händer börjar andra programmet som var timat. Asså de är helt sjuk! Jag han inte ens byta tillbaka för då hade han precis sagt de!! De handlar om ungeför 3 sekunder här!! Åsså missar vi de!! De enda vi ville se på hela filmen! Förutom när killen trycker upp snoppen mot fönstret också, förstås! =)

Inga kommentarer: