07 januari 2009

Mötet

Lillan vaknade 4:30 i natt! Vi fick fightas lite innan jag fick ge mig o ge henne mat. Vi skulle vara 9 hos soc.. Alldeles för tidigt! Jag fick väcka lillan innan vi skulle gå. Mötet gick i allafall bra. De var nog mer som de sa. Vi åt frukost och pratade. De vill väl känna sig säkra på att jag tar lillans trygghet före M's missbruk. Men de är ju en självklarhet! De är rätt snälla ändå, soc kärringarna? Jag nämnde att jag känner mig straffad för M's handlingar o de ansåg till o med att jag har reagerat korrekt efter allt som hänt o de känns ändå skönt o höra! För de är ju de man har varit rädd för. Jag vet att jag har handlat korrekt men de är viktigt att de också anser de! Nu är de bara tanterna på bistånds enheten som är nästa fall o ta sig igenom.. Känns snart som man har varit i kontakt med alla olika enheter på soc.. Men,men.. De där är egentligen M's fight.. Inte min!

Inga kommentarer: