30 januari 2009

Shit va jag är grym!

Christine här får du lite smakprov!

Hennes mål är att bli hemmafru vilket hon tar ett steg närmre i juni då den stora dagen är kommen. Christine blir inte bara W*** utan W***-Å***.
Christine tycker om att busringa, säger alltid att hon älskar folk på fyllan och har även blivit arresterad. "Men av misstag" menar hon.

Hennes första kärlek hette Thomas och är från Ljusdal. Ja, vad säger man? Norrlänningar!
Men hennes riktiga kärlek är dock Johan.
Christine älskade Orup som liten så hon döpte hennes katt till Orup.

När hon skulle smita hemmifrån blev hon på kommen. Aja baja!
Christine har brutit nyckelbenet och har till och med ljugit för folk hon tycker om! Och hon använder Lambi toalettpapper!

Hennes favorit grogg är ShipSpecial och hennes favorit färg är lila. Christine är i botten norrlänning! Från inget mindre än hålan Ljusdal!

Christines hobby är att shoppa och henns skräck är att bli bankrutt. Hon kan göra volter i vattnet och väljer sova framför sex.

Hennes tre män i livet är:
Johan,
Håkan i färjan
Robbie Williams

Pizzan ska vara bananpizza, godis ska vara chocklad och drycken ska vara öl.




Jag har kommit så långt i andra bloggen. Jag har gjort en ny "möhipp-blogg". Den är tyvärr låst så att inte Christine ska kunna gå in o smygkika. Men alla som är med och planerar kommer få lösenordet. Men jag vill bara säga att jag är så otroligt grym och ambitiös! Men nu är kl 00.00 (spöktimme!) måste lägga mig..
GOD NATT!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grymt Skrivet!