03 januari 2009

Dagen kanske?

God kväll får man lov o säga!
Idag har vi för första gången varit ute på hmm.. 3 dagar tror jag! Vi är ju alla fortfarande både förskylda o hostiga. Men de blev i allafall en biltur till City gross o handla. Lillan verkar i allafall piggare de är nog mer jag som är nersjukad!
Hmm.. vad har man o berätta då? Går kvällen spenderade jag med The Hills o 2 glas Champagne som fanns kvar sen nyår. I kväll blir de nog samma sak.

M har ångest av att bo där borta. Han säger hela tiden att han vill flytta hem. Behandlingen har ändå inte börjat! Inte heller ADHD utredningen! Han har hållt sig ren på egen hand utan någon hjälp! Så mina tankar snurrar runt på om han kan hålla sig själv ren där varför ska han inte kunna göra de hemma? Hela grejjen med att han skulle bo där var att de skulle vara regelbundna möten och där skulle han få hjälp med att organisera upp allt och framför allt få hjälp o stöd o hålla sig ren. Men som de är nu åker han bara dit o sover. De värsta är nu att de är nog inte jag o han som bestämmer om han får flytta hem. De är nog familjeenheten..
Som de är nu är de bara så jobbigt att höra han säga att han inte vill åka o att han vill sova hemma. De vill ju jag också! För mig få han bo här så länge han är ren! Och de är precis vad han är nu. Men nu har ju soc handläggarna semester så ingen kan godkänna permissarna...

Jaa.. annars är mitt liv ganska tråkigt de med..
JAG SAKNAR VERONICA!!!!!

2 kommentarer:

veronica sa...

ååh älskling jag saknar dig med!!! vill du komma till medis nån dag?? jag kan gå av båten och gå ut och gå eller ta en fika kanske på chockladfabriken??? jag e ledig från halv4 till 5.

Mandy sa...

JA! de är klart! De måste vi göra!