14 januari 2009

Ännu mer fighter

Då sitter man hemma hos mamman. Lillan har lekt och dansat, till och med, med mormor hela eftermiddagen. Lkite ledigt har man väl fått men mamma är alltid mamma och hon är väldigt mammig nu.

Vår handledare från soc ringde även idag. Vi faxade massa papper till henne över mina konton och mina fonder. Och nu gräver hon allt vad hon kan och ringer o frågar vad vi har gjort med flera tusen sedan maj. Jaa, jag har försörjt en missbrukare som har pundat upp sin lön och leva kostar. Hon verkar inte fatta nått! Dom har verkligen grävt upp henne direkt från högstadiet. Hon måste kolla allt med sina kollegor och "de här är de mest komplicerade fallet hon har haft". Jaa, sluta gräva upp allt skit och se framåt istället! Varför ska våran ekonomi som vi hade för 1 år sen avgöra hur ekonomin blir nu? De är hon som gör allt komplicerat! Jag faxade henne M's fakturor med räkningar för 52.000 som jag har betalat åsså frågar hon mig vad jag har gjort av med allt? Vad less man blir! Jag blev skitförbannad på henne och skrek till och med. Hon verkar inte fatta hur de är att leva med en missbrukare. Som sagt De kan göra av med mer än 20.000 på några dagar. Hela lönen försvinner direkt när den kommer in. De manipulerar och ljuger. Så fråga mig inte ens varför jag har betalat hans räkningar! Jävla fitta! Jag blir fan fly förbannad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Att dom ska hålla på hela tiden! Kämpa på!