18 januari 2009

En sten borta!

Efter gårdagens besked har man väl varit allmänt nere. Men de är väl inte så konstigt. M åkte tillbaka till boendet för nästan 2 timmar sen och de känns så äckligt tomt! Lillan ligger o sover o de är helt tyst.
Idag i allafall har vi varit jätte duktiga! Vi tog en lång promenad runt halva Kungsholmen. 1+ grad men ändå så kallt! Stockholms kyla är inge kul! Men det var skönt ändå att gå på lång promenad. Jag har även damsugit hela lägenheten o plockat undan en massa då jag fick ryck igår o skulle pyssla med allt.

Jag har inte så mycket mer o säga. Jag är skit trött o ska kolla på tv nu o sen lägga mig. Imorgon blir de läkarbesök på sös. Ännu en gång. Sen skall de vara slut.

Föresten så fick vi faktiskt ett bra besked idag! M's mamma & sambo ska komma på tisdag och ta bilen! Äntligen! Nu ska jag slippa behöva vända den varenda dag! M har till och med kört med den fram o tillbaka till hemmet. Han har ju inte kvar sitt körkort och så länge vi har bilen så länge kommer han sno nycklarna o köra med den. Så nu blir de jätte bra att hon kommer o hämtar den! En sten borta från mina axlar! Tack!

Inga kommentarer: