30 januari 2009

Socialen

Jag har så mycket som snurrar runt i mitt huvud nu. De började med att Christine ringde o fågade om det var okej om hon gjorde ett skolarbete om våran situation med socialen. Självklart är det de! Jag vill ha en kopia sen som jag ska skicka in till insider eller nått, har jag tänkt.
Jag har varit ute på promenad och mina tankar bara snurrade runt! På allt som har hänt och allt socialen har gjort mot oss! Jag blir så förbannad!
Jag vet inte om jag har skrivit det här. Men vårat första avslag var för att vi hade tagit privata lån för att klara av hyran, vilket vi blev uppmanade av på vuxenenheten.

Jag ringde nyss till en jurist rådgivning för att få lite kött på benen tills på måndag. Men de gav inte något resultat. Han verkade inte vara så insatt i socialtjänstlagen.

Jag mår inge bra alls. Jag har ont i huvudet och mår allmänt piss. Lillan är krävande och så mammig.

M ringde nyss! Äntligen bra nyheter! Vi har fått el-räkningen beviljad! TACK! Jag o lillan slipper bo i ett mörkt hem utan el!

Inga kommentarer: