12 januari 2009

Trött!

Jag ska väl skriva en rad innan jag går o lägger mig. Jag har varit uppe sen 6 så jag har faktiskt rätt att vara trött!
Mötet idag gick väl bra. Alla hade en del och säga o nu tack vare mig ska M ha blås kontroll varje kväll! Hahahaa.. Jag "råka" nämna alkohol, hur de var me den biten, och allihop sa NEJ. Så nu ska han få blåskontroll varje kväll.. Jag trodde faktiskt att de inte skulle reagera så där men tydligen..
Efter mötet var vi kvar hos M ända till jag skulle åka o träffa Veronica! Äntligen! Ooh, sakna! Jag kom hem vid 6 tiden tror jag de var, heeelt död. Fortfarande helt matt i kroppen. Så nu ska jag faktiskt lägga mig. Skriver kanske mer om mötet i morgon.. I morgon blir det ännu ett möte med en annan enhet på soc.. Dock inte lika tidigt..

God natt!

Inga kommentarer: