05 januari 2009

Utmaning

-Nämn något som gjorde dig glad igår: När lillan vaknade med största leendet!
-Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov.
-Vad gjorde du för 15 min sedan? La ner lillan i sängen
-Det sista du sa högt? "Är du trött?"
-Det senaste någon sa till dig: Ahha, Prrhh (Lillan har hittat höga toner sen prutta med munnen)

-Vad har du druckit idag? Saft
-Vad var det senaste du åt? Äppelgröt (lillans)
-Vad var det senaste du köpte? Stor handla mat igår.
-Vad är det för färg på din ytterdörr? Trä - Brun.
-Vad är det för väder hos dig nu? Blått på himlen, men kallt!

-Godaste glassmaken? Päron.
-Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
-Sover du tungt? Innan jag fick lillan ja, men inte nu längre.
-Drömmer du mardrömmar? Ja.
-Trivs du med ditt jobb? Jag är mammaledig ju!

-Favoritklädsel? M's mjukbyxor.
-Favoritlåt just nu? Lady Gaga - Poker Face.
-Vad ser du om du tittar till höger? Mina strumpor, skötväska, pall o hallen.
-Vad gör dig glad just nu? Om M kom knackandes på dörren!
-Vad ska du göra härnäst? Sminka mig o klä på mig.

-Höger el vänsterhänt? Höger.
-Humör just nu? Uttråkad!
-Favoritgodis? Chips och ostbögar!
-Kläder just nu? M's mjukisar o tjocktröja.
-Sommarplaner? Planera lillans 1 års dag.

-Hur många kuddar sover du med? Oj, i sängen är de 5.
-Spelar du något instrument? Nepp.
-Morgon eller nattmänniska? Nattuggla
-Vad är viktigast för dig? Lillan.
-Snarkar du? Inte vad jag vet. Men jag har fått höra att jag gör de när jag druckit men de kan vara för att jävlas.

-Stjärntecken? Kräfta.
-Äckligaste insekten? MYROR! o Spindlar.
-Stökigt el välstädat? Välstädat men de är alltid stökigt!
-Längtar du mest efter just nu? Kuk

Inga kommentarer: