02 januari 2009

Dubbelmoral

God morgon allihop!
Jag har helt och hållet förlorat blogg lusten! Jag loggar in o läser andras, dagligen o kritiserar dom att de är dåliga på att uppdatera. Men jag är ju inte bättre själv! Men jag ska i allafall försöka.

Nyår firade jag o M hemma. Vi åt en god middag med oxfilé o rå stekt potatis. Jag gjorde en efterrätt sedan. Mycket gott. Drack cider o skåla med champagne vid 12 slaget. Lillan satt med när vi åt sedan sov hela natten o vaknade inte ens av raketerna! Jag har inte tänkt på att man ser både Solnas raketer och stan/söders raketer från vår balkong! Coool juh! De va faktiskt rätt skönt o bara ta de lugnt.. Ångesten satt väl kvar ett tag men nu i efterhand så känns de ändå bra.

M har fått lite problem med hans permissar. Våra soc handläggare säger att de måste godkänna hans permissar sen går de på semester till mitten av januari! Så M hade egentligen ingen godkänns permiss under nyår utan tog sig en.. Vi får se vad detta leder till nu.. men jag ska fan heller få sitta ensam på nyår..

Gårdagen käkades de pizza, den traditionella middagen efter nyår.

Jag är sjuk, förskyld o hosta, lillan är förskyld o har hosta. M är väl också lite förskyld..

Inga kommentarer: