11 januari 2009

Deprimerad

Jag har inte så mycket roligt att berätta.. Jag har kommit i den tiden av månaden som mensen lurar runt hörnet så jag mår piss o gör så att alla i min omgivning också ska må de! I morse blev det världens tjafs med M och min fobi att gå utanför dörren är tillbaka. M kastade (nästan bokstavligt) ut mig i morse så lillan skulle få sig frisk luft. Sen var de även tack till en annan sak som jag gick ut, annars hade jag aldrig kommit någon vart. Jag känner mig så deprimerad att jag bara vill gräva ner mig hemma! Det blev ett panik samtal till Veronica. Vi ska träffas i morgon.
Jag känner igen hur jag beter mig nu som hur jag gjorde förut att jag inte kan umgås med folk och jag vet inte hur normal är. Jag orkar inte prata med någon och jag vet inte hur jag ska bete mig. Fobi att gå utanför dörren utan planer. Ångest. Orkar inte skriva mer om de.. Bara de är mensens fel! Jag får tro de så kanske de blir bättre sen!

I morgon är mötet med alla soc handläggare och M's kontaktperson på behandlingshemmet. Jag o lillan ska också med. Jag har ett o annat o säga så de känns likabra om jag är med.

Inga kommentarer: