06 januari 2009

Grillat

Jag har kommit på att innan man läser andras bloggar ska man börja med o skriva i sin annars kommer man bort sig.. I allafall jag.

Idag fick jag äntligen sova ut! Ända till kl 9! M gick upp vid 6 o tog lillan. Hur skönt som helst. Sen packade vi ihop oss och gick ut o grillade korv! Jag o lillan har varit inne några dagar så de var jätte skönt o få komma ut, men kallt! Vi grillade bananer med choklad i också! =) GODASTE!

Det känns som att är kväll, att jag ska natta lillan snart o själv gå o lägga mig. Jag har hunnit gjort hur mycke saker som helst idag, känns de som!

Grilla, tvättat, bytt sängkläder både i våran säng o lillans, badat lillan, "städat" i alla blommor (rensat ut döda blad m.m.), Hmm.. vad har jag mer gjort? Jag som trodde jag skulle få ihop värsta långa listan..

I morgon är mötet med soc.. eller möte o möte. De ska studera mig hur jag tar hand om lillan. Fast "vi träffas ju bara för att prata så de ska lära känns mig, i deras lägenhet så de känns mer som hemma"...Undra om de är därför jag har sysselsatt mig hela dagen, Så jag ska slippa tänka på de.. Jag är så jäävla trött på att ständigt bli straffad för M's snesteg! Låt denna gång bli den sista gången! Jag orkar inte mer!

Neh, nu ska jag fortsätta här hemma så länge lillan sover..

2 kommentarer:

Den blivande sa...

Lycka till gumman

Mandy sa...

Tack! De känns som jag behöver de! Eller stöttning i allafall!