08 januari 2009

2 års dag!

Idag är de min och M's 2 års dag. Det var exakt 2 år sedan som vi gick på en date här i fridhemsplan. De är helt otroligt hur tiden har gått så fort men ändå inte. För 2 år sen var mitt liv helt kaotiskt o jag visste knappt var jag hade mig själv. Att de bara var 2 år sen är helt sjukt. Känns som att de var ännu längre sen! Samma som att jag o M har varit tillsammans. Men ändå har de här 2 åren gått så otroligt fort! Vi flytta ihop väldigt tidigt, förlova oss tidigt och barn kom inte långt därefter. Men vi är lyckliga o de är de som betyder något!
Våran 2 års dag fira vi med att lämna lillan hos mamma och gick o åt middag och de blev även ett bio besök, men dock kort! Såg världens skräp film! Jag har aldrig någonsin gått ut från en bio men idag gjorde jag o M de. Jag har aldrig blivit så besviken! Vi såg The Spirit med Samuel L. Jackson, Scarlett Johansson o de var den värsta jag någonsin sett!! Introt var som en bondfilm från 80-talet! Det var som att de skulle vara utspelat runt 60-talet men var helt kasst med massa sciens fiction! Nää.. fy fan!

Vi var även förbi M's behandlingshem och pratade med personalen. Berättade hur allting låg till o de hjälpte oss ringa handläggaren på bistånds enheten. De värkar inte som att de var något problem att M stannade kvar här i går. Så de var tur! Ikväll har M beslutat sig för att stanna igen. De är jag faktiskt glad över!

Nu är vi åter i lägenheten o..
ska utleva våran kärlek för varandra!

Hahahaa! Vad duktig jag är på o komma på ord!
M tror inte på mig att de finns nått som heter fickla o stirre! Men de finns! Jag vet!

Inga kommentarer: