15 januari 2009

Nudlar o Hocking

Nu sitter jag här med ett öppet sår på armen! När jag gick från mamma i morse satte jag på ett plåster över brännskadan för en det hade blivit en liten blåsa under natten som hade gått upp så då var de ett litet hörn som var öppet. Men när jag drog bort plåstret så följde huden med!
Så nu sitter jag här o önskar att det ska gå fortare att läka och att det i allafall ska bli en hinna över som skyddar.. Men icke! jag söter i allt och hela tiden.

Var på bvc idag blev ingen odling på lillans öga utan ögondroppar som ska hämtas ut. Men de går ju inte då soc inte har gett en pengar än.. I morgon kommer de in lite gran. Man får prioritera då o lillans medicin går före min mat så de blir väl nudlar o hoocking närmsta tiden för mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoocking är alltid sexigt! ;)