30 januari 2009

Planer

Jag har egentligen inte så mycket och skriva. Jag har haft en fruktansvärd huvudvärk hela dagen! Egentligen borde jag må lite bättre nu när vi ändå har fått en räkning beviljad. Men vi har fortfarande en sjukhusräkning på 310 kr och inga mat pengar! Och vad soc vet så har vi inge mat i kylen! Det kan inte vara meningen att vi ska leva på att våra familjer kommer med matkassar!

Annars sitter jag och planerar möhippa i mitt huvud. En möhippa är ändå stort! Riktigt stort! Tänk er det är sista gången i hennes liv som hon kommer festa som "singel" eller ogift i allafall. Jag är kanske fel person för att planera såna här grejjer nu men hon gifter sig i juni och möhippan kommer nog bli i maj någongång. Så de är inget akut.

Jag har så mycket idéer! Det är helt sjukt!
Christine har redan försökt en gång med en kommentar o skriva "hon har slutat läsa din blogg" citerat från anonym. Men de tror jag inte på. Jag vill skriva om alla planer o idéer men jag ska bara ge små hintar o psyka the bride to be!

Nä, nu måste jag börja och dona lite med de dära..

Inga kommentarer: