25 februari 2009

Viktoria & Daniel

Något jag inte han skriva i går är Grattis och Äntligen!



Egentligen så bryr jag mig inte så värst. Men jag har fått för mig att kungen inte tycker om Daniel men när man såg på pressmeddelandet igår så ser man ju att han är den smartaste utav de som satt där. Jag har aldrig sett kungen eller drottningen prata förut, har aldrig intresserat mig men självklart har man ju sett hejbaberiba o herregud! Jag höll på och smälla av igår! Kungen o drottningen är ju precis som dom gör dom! När de pratade så var de så tillgjort! Men såg hur de satt och läste utan till och varenda ord verkade som att de inte ens menade de! Allt verkade så himla fake!! De var bara Daniel som verkade mena allt han sa! Han var väldigt väl språkig jämnfört med resten av familjen. Men i allafall..

Grattis! Sverige kommer tjäna 2,5 miljarder på bröllopet!

1 kommentar:

Jeanette1981 sa...

småbarn kan vara jobbigt men härligt =)