24 februari 2009

Vad gör hon med honom?

Som ni kanske har sett på min blogglista över vilka bloggar jag läser så är Sanna Bråding en utav dom. Jag tycker faktiskt hon är rätt grym! Hon har sin egenstil och kör den klockrent. Men M har mycket outtalat med hennes pojkväns kusin. Även jag! Och när man ser att hon lägger upp bilder på hennes man så ser han exakt ut som sin kusin. M hade en väldigt nära kontakt med honom ett tag när vi träffades. Nu vet jag inte hur han är men då var han helt koksad och de han gjorde mot framför allt M men även mot mig är saker han skulle få fängelsestraff för. Sexuella övergrepp på minderårig (inte mig), olaga frihetsberövande, hot m.m. Jag ska inte skriva så mycket om övergreppet då de inte handlar om mig men olaga frihetsberövande gör de! Och tro mig de var inte kul!! Och de är något jag aldrig kommer glömma!! Denna människa är sinnesrubbad och ord kan inte förklara hur bränd han är! M säger att Sannas pojkvän är inte som han utan han är en bra kille men varje gång jag ser honom på bild så tänker jag på hans kusin o alla sjuka saker han har gjort!
De känns som att jag står mitt emellan. Jag gillar Bråding för hennes wecked stil men att hennes man är släkt med de där äcklet fattar jag inte! Varje gång hon lägger upp en bild blir jag bara påmind! Va fan gör hon med honom?!

Inga kommentarer: