08 februari 2009

Seperationsångest

Slumdog Millionaire dog vi såg igår var nästan lika hemsk som changeling! Från början var den trög o komma in på men sen fastnade man.

Aja.. skit samma. Vem bryr sig egentligen om vad jag tycker om filmer?
Idag har vi slöat, hela dagen. Jag gick upp i morse och tog lillan i tron om att M skulle ge mig fotmassage vilket han så gulligt lovade när lillan vakna. Men någon riktig fotmassage blev de inte. Han satt o knådade lite grann medans vi kolla på wallander.
Annars har vi inte gjort ett skit i dag!

När det var dags för M att åka så kom min ångest. Jag har börja fått seperationsångest varje gång han går. De är inge kul! De här är skit jobbigt! Jag vet att han måste åka men ändå gör jag allt för att dra ut på de och han märker också de. Jag ber han göra massa saker innan han går jag försöker prata bort honom när ämnet kommer upp o jag sätter på en film, allt för att hålla honom kvar. Åh! De är så dumt! Jag borde uppmuntra honom o stötta honom. Men det är svårt. För när han går blir de så tomt.. Nää, nu till nått helt annat..

M har börja med en cra behandling, något i den stilen. I morgon ska jag vara med. Hon som har behandlingen tränar nu för att starta upp eget så hon gör behandlingen gratis och i morgon ska hon gå in på medberoende med mig. M har sagt att hon är jätte bra och hon har fått honom tänka till. Så vi får se hur de går i morgon..

Nu ska jag dega i soffan tills lillan vaknar igen..

Inga kommentarer: