24 februari 2009

BF hos Christine

Jag har världens huvudvärk o ingen alvedon eller treo hemma.

Idag har ju jag varit hos Christine. Lillan stanna hemma med M och jag var borta nästan 5 timmar. Om jag ska vara ärlig så var de faktiskt jätte skönt o bara få vara själv ett tag. Men självklart saknade jag ju henne!
Hos Christine blev det lunch och en massa snack. Jag fick till o med se bröllopsklänningen med tiara och slöjan! Hela kittet lixsom! Hur fint som helst! Klänningen är sagolik och min klänning kommer vara liknande! De är en tubklänning med halv långt (?) släp, lite släp. Sedan har den sömmar på magen och lite glitter på. Nu kommer säkert Christine skriva kommentar på de här. Men jag är kass på o förklara! Men de är i allafall skit fin!!

Självklart ska M jävlas och smsa o ringa o fråga när jag kommer hem. Även fråga om jag knarkar! De skummaste var att han gjorde exakt som jag gjorde sist han var ute. Han skicka till o med ett sms att nyckeln sitter i låset kl 2! Oh! Tänkte jag! Var jag verkligen så där irriterande?! Jag har ju ändå rätt till att reagera så, inte han! De kändes som att jag fick skynda mig hem! Men kl han ändå bli efter 4 när jag kom hem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha ungefär så skulle jag förklarat klänningen!
ouss/christine