20 februari 2009

Taco Night

I dag fick jag sån här ångest för att gå ut igen. Jag drog ut på de skit länge o fundera skarpt på att stanna inne i stället. Men sen kom ju checken från försörjningsstöd, M's fickpengar o jag visste att jag måste sätta in dom på kontot idag!
M ringde o sa att han hade struntat i mötet med försörjningsstöd. De skulle ju skriva en överklagan. Men M fick ut mig i allafall! Vi möttes upp på affären efter att jag satt in pengar. Vi handla mat o blöjor. De viktigate. I kväll ska vi äta tacos! Vi har fortfarande saker kvar från mammas matkasse men vi fick handla sallad.
Annars är de väl lugnt.. Nästa onsdag ska jag på möte med våra handläggare på vuxenenheten. Vi hade ett missat samtal här hemma från dom så de hade ringt till M o bokat tiden. Han ska inte vara med så jag ska dit själv. Jag har inte tänkt på de så mycket. Vi får se vad som händer.

Ikväll blir det tacos och Let's Dance och även några nerladdade avsnitt av lost.

Inga kommentarer: