05 februari 2009

En liten gnista

Jag som tänkte färga håret i dag. Men jag har fastnat framför criminal minds. M har sagt att han ska komma hem tidigt i morgon! Så jag får väl göra det på dagen i stället.
Veckorna går verkligen fort nu! I morgon är det fredag och helg, igen! Hela veckan har flugit förbi och ännu inge svar från socialen. Men jag är inte förvånad. Jag bad M säga till att de får ringa ännu högre upp. Ännu högre chefer.

Jag har en liten gnista för helgen. Att Veronica förhoppningsvis ska ta sig till sthlm åsså blir de en girls night out med Carro! Jag känner att jag skulle behöva de! Jag fick lite pengar av mamma och det känns som att jag behöver unna mig lite! Så Veronica, var inte för lat nu!! Kom till Sthlm!

Neh, nu börjar c.minds igen.. Sen ska jag lägga mig.

Inga kommentarer: