10 februari 2009

Uppföljning

Nu sitter jag hos mormor. Lillan har lekt hela eftermiddagen o är hur glad som helst.

Förra inlägget skrev jag att vår handläggare på försörjningsstöd var sjuk men så var det tydligen inte. Strax efter jag hade skrivit inlägget så ringde hon och tydligen stämde inte det hennes chef hade skrivit i mailet. SUPRISE! Inte förvånad precis Aja.. man får väl avslag på fredag som vanligt. Då blir det 4e fredagen o 4e helgen hon förstör precis lagom till alla hjärtansdag.

Nä, jag tänker faktiskt inte skriva mer. Ska lägga mig i sängen o glo på tv medans mamma leker med lillan o nattar henne.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas, Hoppas, Hoppas att ni inte får ett avslag nu, Fan nångång kan ni väkl få det bra, ellerhur!!!
Pusss

Mandy sa...

Jaa, Du! Men dom där fittorna vet man nog aldrig! =(
Men jag tänker inte de låtas slå ner mig! Ännu en helg ska fan inte bli förstörd!
PUSS