27 februari 2009

Bråk

De sista dagarna har jag o M bråkat ganska mycket. I går innan hans mamma o allihop kom så hade vi ett stort bråk. Han har börja reta upp sig på mig. Han har sagt de själv. Inte på någon sak utan allt, allt jag gör retar han sig på. Jag tycker att han är tvär och kort mot mig och han tycker att jag är lika mot honom. Han säger att det känns som att jag inte älskar honom mer. Men de är klart jag gör. De är bara de här jävla demonerna som påminner mig med alla äckliga händelser. Jag kan ju inte bli arg på honom nu, de vet jag och de blir jag inte heller.

De jag känner mest av är att han är kort mot mig och framför allt att han blir skit arg så fort jag säger något åt honom. De är han som retar upp sig på mig. Utan anledning.

Jag vet inte om jag orkar kämpa mer..

Inga kommentarer: