07 februari 2009

Dagen..

M sitter o kollar på svt, debatt om hockey eller nått. Han sitter o retar upp sig! Haha, det är faktiskt kul! Under alla år jag o M har varit tillsammans har han aldrig kollat på hockey. Men,men..
I morse pratade jag o M att nu jävlar måste jag fixa min fula tatuering på vristen så vi packade ihop oss o åkte till east street. Men de blev ingen bokningstid. Så som jag vill ha de verkar inte gå. Då måste man göra draken större för att gadda över korset.. Så less! Förra gången jag boka tid o skulle gadda över den vägra tatueraren o göra de jag ville för han tyckte de skulle bli fult. Jag måste fixa den! Jag gjorde korset när jag var 17 o den är så jävla ful!

Vi gick en runda på söder, åt på pizza hut. (M's mamma kom förbi med pengar i morse)

Jag sitter hemma o hänger läpp! Veronica pratade om att komma till sthlm i dag o vi skulle ut. Men planerna sprack. Jag tror jag bokstavligt talat har smsa eller ringt alla jag har på min telefonbok inklusive M's kompisar o brossa! Jag behöver komma ut hemifrån! Men ingen kan, som vanligt. Om de inte blir för sent kanske de blir en tågresa till E-tuna!

Inga kommentarer: