18 februari 2009

22:22

Okej, mina misstankar igår var väl onödiga. Det är klart M inte knarkar. Han hade lämnat UP när han kom tillbaka o de visade ju såklart ingenting.

När jag var liten kommer jag ihåg att det var någon som sa att man får önska sig något när kl är lika mycket. T.ex. 01:01, 04:04, 11:11, 22:22 osv. Jag ska faktiskt erkänna att varje gång jag har sett på kl och de har varit ett sånt tal så har jag faktiskt alltid önskat mig något. Det har blivit som att man kollar om spisen är på innan man går hemifrån. Ett måste liksom. Igår önskade jag mig att jag kommer kunna förändra på mig och sluta vara denna kontrollerande flickvännen och till snäppet psykotiska. För ibland känns det som de. Jag skyller mycket av mitt beteende på M men jag vet själv att det finns mycket i min bakgrunden också inte bara hans missbruk.

Idag mötte jag o lillan upp M på stan, gick o åt lunch. De är så pisskallt ute så de blev ingen promenad. Jag klarar inte av denna kyla! Så nu sitter vi hemma i värmen. Jag ska bomba M's lur så han kommer över!

I morgon ska jag träffa Tindra, M ska passa lillan så jag ska få lite mammaledig tid! Vi ska snacka en massa o planera inför Christine's möhippa!

Inga kommentarer: