23 februari 2009

Sökning: Spice

Jag använder google analytic och de är ganska komiskt att över 50% av alla google sökningar till min blogg handlar om mitt inlägg "Spice".
De är sökningar som:
  • Spice
  • Spice rus
  • Spice pissprov
  • Spice lagligt
  • Spice olagligt
  • Spice thc
  • Spice drog
  • Spice narkotika
  • Spice röka

Och vilka är de då som söker om spice? Jo alla haschrökare som är tvungna och pissa men vill fortfarande flumma! Så om DU känner dig träffad nu som hittat min blogg genom en sådan sökning tänk att du har mellan 4-7 personer som påverkas av ditt missbruk! De blir medberoende och även de är en sjukdom! Du förstör deras liv lika mycket som att dom skulle själva knarka!

Så alla POTHEADS: spice är bara skit! Du får huvudvärk och det är som dåligt hasch! Sluta röka o börja läsa min blogg nu om vad du gör mot din familj och vänner!

2 kommentarer:

gullet sa...

Helt jävla rätt..

lol sa...

lol, tönt. 50% var beredd på en jävla massa, samt dessa sökningar. du informera inte ett skit. dont kmow shit nigga.
gubbar, bara o beställa på o flumma med... huvudvärk