09 februari 2009

Bla bla bla..

Idag känns det som man har haft fullt upp. Igår när M gick så råkade han ha med sig mina nycklar så jag fick vänta hemma på honom tills han kom efter lunch. Vi gick till fridhemsplan och skulle betala fakturor när vi kom på att det är bättre att nån annan gör de så kostar det inte 50 kr för att gå till banken o betala! Helt sjukt! 50 kr för att betala en faktura!! Så jag ringde min kära vän Veronica o bad henne lösa uppgiften. Sen gick vi på café o satte oss. Bla bla blaa.. Blev en promenad, in på HM o köpa en ny mössa till lillan sen hem.

Det är tydligen på torsdag som jag ska vara med på cra:n inte idag. Så M stack iväg efter fikat. Lillan var hur trött som helst när vi kom hem. Jag fick kasta fram maten o sen söva henne. Så nu sitter jag här i soffan o kollar på Hells Kitchen o bloggar.

Öööm... Varför är de ingen som skriver kommentarer? Jag vet att de är många som läser men ingen lämnar sina fotavtryck. Förra inlägget om spices skulle jag faktiskt villa ha andras åsikter. Reagerade jag fel eller rätt?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur har det gått med försörjningsstöd och pengar?