19 februari 2009

TIPS!

Måste bara börja med o skriva att jag älskar Criminal Minds!

Annars har det inte hänt mycket mer sen igår. I allafall inget jag kan skriva. Massa planer inför Möhippan men de är typ de enda. Grymt kul o sitta o snacka massa skit o smida planer med Tindra

I morgon ska M till försörjningsstöd och tillsammans med vår handläggare ska de skriva en överklagan. Vår handläggare hade först försökt o få M skriva den själv sedan de som jobbar på boendet sen får hon ur sig "Din flickvän kan väl hjälpa". M svarade med att jag spyr på allt som handlar om de där o att jag inte orkar med de där mer. Så nu måste hon sitta o hjälpa honom skriva en överklagan. Det är faktiskt hennes jobb!

Jag tror jag ska lägga mig snart. Jag försöker lägga mig tidigt varje kväll men de slutar alltid med att man ligger o vrider sig upp till 1 timme om inte mer. Jag har fortfarande inte kontaktat nån terapeft. M har sagt att vår handläggare på vuxenenheten ska ringa mig men han har inte gjort de. Jag tänkte ta de med honom. Han borde ändå veta vart man ska vända sig som anhörig. Och även någon bra. Jag har inte någon bra erfarenhet av psyk över huvudtaget! De jag har träffat har varit ett skämt! Jag tänker inte skriva om vad som har hänt här då de är för många som står mig nära som läser men jag har mina anledningar till o tycka de.

Finns det någon som är anhörig till en missbrukare som går till någon psykolog eller terapeft som kan rekommendera någon som inte kostar 700 kr/h?!?!?
Jag vet att jag har många läsare men ingen skriver kommentarer. Kom igen nu! Jag behöver tips om vart man kan vända sig!

2 kommentarer:

Bengt sa...

Hej. ja jag har full förståelse för att du inte törs lägga ut foton. Ja jag har följt din blogg den är jätte bra, anledningen till att jag följer den är att jag har haft missbruksproblem shelf och gått samma behandling som M gör nu. Ha en bra dag på er.

Anonym sa...

Kan du inte vända dig till st:göran? Dom har väl psykakut eller något liknande?
//Fiia